glitter-graphics.com Assalamualaikum....hello...

Saturday, April 30, 2011

alamak !! sayer jatuh cinta pada xul ( bukan nama sebenar)

ermm , donno how explain  this perasaan...yang aku taw aku dah mula tercari-carikan kau lah mamat  !! walaupun nampak cam giler tapi aku dah ngaku nie..hehehehe..aku dah start sayang koe , rindu koe , nak koe selalu ada ngan aku tapy..koe xde pown kan..:(

mesti koe ngah sebox ayat awek lain , tak pown mesty koe ngah fikir sal xawek koe yang dulu-dulu sampai kan aku koe lupa..huhuhu..sad giler nie..tapi kan mamat yang kusayangi , aku nie jenis xsuka paksa orang aw , kalau koe xfikir sal aku pown tue hal koe lah..hahahaha..malas nak fikir sal hati & perasaan nie , kang jiwang terlampau bahaye bagi perahu-perahu kecil  , cukuplah nak alert koe yang there's someone here yang minat koe then orang tue , AKU lah !! :)

wei mamat , aku doakan kalau kita xjodoh nak COUPLE pown kan , aku doakan kita ada jodoh naik pelamin..hahahaha..gambar naik pelamin persandingan member lah , pastu aku doakan semoga koe dipertemukan ngan someone who yang lagi hebat dari aku , lebih baik dari aku..sob..sob..sob ;(

jangan lupa taw , kalau dah bertemu pasangan then naik makan nasi minyak jemput lah sayer okay :)


1 comment: