glitter-graphics.com Assalamualaikum....hello...

Wednesday, May 11, 2011

saya ada BUDDY :)

yeah !! time nie nak story sal buddy lak..pe kebenda kah buddy tue..BUDDY tue kawan ar..dulu time PLKN dya call buddy..buddy dalam kelas ada luar pown ada..but , aku nak story sal buddy aku kat luar kelas..sebab dya antara people yang terbaik pernah aku kenal..tak kusangka juga nawauitu sebelom nak ikot program PLKN nie tertunai..hehehehe..okay , meh aku kenalkan sapa buddy aku...tapi sebelom tue aku nak juga bagitaw nawaitu aku apa masa tue..hahahaha..lawak der..nawaitu aku masa tue kan , kalau aku dah jejak kaki kat KEM PLKN yang aku ikot tue , aku nak cari kawan INDIA dari KL & of course lah nak cute macam aku..hehehehe..:)

sehari sebelom aku bertolak , siapkan barang keperluan tuk bawa masa masyok KEM..boleh tahan juga , cukup peralatan...beg macam beg Akademi Fantasia tue , main tarik/tolak..isinya penuh ngan baju..tapi kenapa penuh...nak balik KEM terus ke..?? actually ada rahsia , aku bawa baju banyak sebab aku nie pemalas cuci baju..so pas pakai simpan..dalam almari..naty ada masa lapang cuci ar..:)


hari yang dinanti pown tiba , masa tue kalau xsilap masok PLKN bulan3 tarikh nya lupa lah pulak..sorry , minda penuh memori..bertolak pergi Balai Polis Kota Belud jam 8 , mendaftar , dengar ceramah kejap..aku punya excited ikot program tue..ye lah , xpernah merasa ikot program lama katakan..hehehehe...so habis ceramah apa semua kitorang pown dibahagikan dalam bas masing-masing...sampai kat KEM kan , semangat tak hilang lagy..masa tue jam 10:00 pagi asenye..sampai kena cek cek bagasi , beg kecik pown kena , HP lak malang..kena amik..hujung minggu baru leh dapat...



so dah ditentukan , aku masok bilik dorm no6 group DELTA , no siri aku 006..masa tue aku masok ada dua orang budak pompuan , sorang nama as , sorang marisa..dua nie asal KB gak , sekolah ja lain...as nie dusun gak ar , marisa pown sama..mula aku pilih katil marisa offer ar aku lepak katil sebelah dya..masa tue katil hadap tingkap , so aku terima ja..


malas nak taip panjang ar..kasi pendek cerita ye...

balik pada tajuk..BUDDY aku siapa..?? nie antara profil peribadi dya...
aku curi ja picha dya..hehehehe
  • nama dya Thivyananthini a/p Vijaya Kumar..
  • Lahir pada 09.08.1990
  • I/c dya...taw juga..900809-14-....mana leh bagitaw..private & confidential
  • Asal dari KL lah...
  • dya HINDU , cakap bahasa TAMIL , yang aku memang xfaham sangat kecuali...VANNEKAM..tue pown salah eja rasanya..
  • Anak tunggal
  • baik , peramah lah juga..hahaha
  • kuat nangis (cengeng)
  • suka berpegang kepada prinsip
  • xsuka kawan nga member india dya..sebab asyik story sal CINTA
  • suka simpan masalah sorang-sorang ( cam aku juga )
  • no fon dya....017295----sambung sendiri
setakat tue ja aku nak story sal profile dya , sebb banyak aku xingat..hahahaha..dya nie best taw..walaupun kitorang lain agama , bangsa , but the value of  friendship tue memang ada..aku suka cara dya ar , banyak diam , suka story sal study..genius budak nie..sampai lah satu saat dya kena balik KL sebab sambung study MATRIKULASI kat Pahang...sedih siot..selalu makan hadap muka dya..kadang xlalu makan bila hadap muka dya..hahahaha..jahatkan aku..nak story masalah ngan dya juga ar..everything masalah aku dya taw , masalah dya aku taw dan begitulah seterusnya..hope kan dear , kalau kita xcontact sekali pown ingat ar kat aku..sekit pown xpa janji ada..hehehehe
 

1 comment: