glitter-graphics.com Assalamualaikum....hello...

Thursday, June 16, 2011

AKU still kuat !!

entry kali nie nak story sal mamat serabai tue , gara-gara dya ar aku xde semangat , salahkan juga dya..hahahaha..aku rindu koe serabai..rindu yang xde berbalas :D

yeah , dah berapa hari tunggu kan detik nak borak ngan koe again , tapi sad..koe xde pown nak alert perasaan aku cmana..aku nangis , sedih ingatkan koe tapi bila fikir balik tok apa semua tue..menyeksakan perasaan sendiri sahaja..

aku still kuat tok cegah perasaan sad aku sebab ada insan lain yang perlukan tawa senyum aku..well , kalau koe xcall ke mesej , xpew lah..sebab aku xde hak nak paksa koe tok cari aku...hahahahaha..

jahat kan aku , tapi ye lah , koe sendiri xde usaha apa-apakan , taw lah hubungan kita nie cam xde pa-pa but kalau still ada perasaan mustahil koe xrasa apa aku rasa...let it be lah ye..kalau ada adalah , kalau xde kita sama-sama happy taw..:)

No comments:

Post a Comment