glitter-graphics.com Assalamualaikum....hello...

Tuesday, May 31, 2011

bila boring melanda...

macam-macam lah nak difikir , haisy lagi-lagi aura member kawen xabis lagi , rasa nak juga naik pelamin..hahahaha..well , aku saja je nak post nie , perasan bajet cute kan tue lah pasal..lain lak lagy kes memikiorkan si MZ tue , tetiba dya call semalam...gara-gara xtaw nak kata apa xsampai 10minit bercakap off jek macam tue..hahahaha..terok giler :D

pelik ar rasanya , leh lak aku sangkut kat MZ yang jauh dimata kononnya , kat hati dekat seh..hehehehehe..aku xreti nak kata apa , buat masa nie segala macam perasaan muncul , bak kata pepatah tue , kalau lah dapat dipecahkan ruyung baru dapat sagunya , nie masalah aku maybe kena jumpa pakar cinta nie..aku kadang nak kat MZ nie , kadang xsuka..apa ke hal nye macam tue aku un xtaw..:(

fuh , naseb baik leh tahan lagi kesakitan dijiwa ku..hahahahaha..sastera seh..hope hubungan antara aku & MZ nie xde nak bebankan hati aku sangat...ye lah , masa still panjang kalau diizinkan aku nie hidup lama..banyak agy xtercapai..mana nak sambung study..nie semua gara-gara MZ , sapa suruh u ar buat i suka kat u..marah nie c(:

hey MZ !! jaga u , kalau kita jumpa i nak patahkan tengkok u , nak ketok pala u walaupun i nie ketot i hempuk juga kepala u nanty...tunggu taw !! :)

3 comments:

  1. leh sy ketok skali x?...hehehe.. interprem nk ketok, tp klu c Fy mmg xnak la I sakiti dia...sian dia tau....hehehe

    ReplyDelete
  2. ceh , suka je ketok pala BF i ea..i ketok u lah , nak nak nak tak sayang...hahahaha

    ReplyDelete
  3. ku pun nak ketuk sekaki boleh????....jom main ketuk2....

    ReplyDelete