glitter-graphics.com Assalamualaikum....hello...

Friday, May 6, 2011

[[ suka sangat kak nabill ]]

pergh !! pertama kali aku dengar luahan seorang budak kecik umur 5tahun cakap macam tue..aku pown xtaw apa yang dya suka sangat tue , rasa cam biasa jek kot..hehehehe..nak dikatakan lama kenal mustahil sebab baru hari tue juga lah kami jumpa..

hari tue ngah berborak ngan someone special kat lam HP , sempat juga budak nie jawab ngan someone tue , bila kena aju soalan ;
'' kenapa suka sangat kak nabill ''
ngah rancak tue berborak selamba je budak nie cakap ,
'' sebab sayang kak nabill ah ''...weii , apa dah jadi nie..

masa nak berpisah kesian lak aku nengok muka dye , muram , sayu , sad , dye langsong tak duduk sesama ngan aku pown masa dya dah bangun pagi tue...but i know , you are strong budak kecik !! one thing i tell you all budak nie amik kesempatan pegang tangan aku masa aku otw pergi terminal nak balik KK..wawawawa..so sweet lah you sayang...

sure sangat aku gitaw , kalau budak nie still leh ingat aku 2 3 tahun akan datang , aku xtaw lah apa lagi nak cakap , but aku bersyukur sangat tiap insan yang aku kenal , jumpa , jauh dari luar jangkaan aku...hehehehe..tanx Allah sebab bagi peluang aku meet ngan hamba MU yang sangat mulia hatinya..
gambar kenangan hari kedua kat LABUAN ISLAND
p/s :: budak , nanti kan dah jumpa kak nabill buat penguin lagi taw , ajak aje ibu sekali..hehehehe :)



2 comments:

  1. apsal aku sedih????..... :(, pagi2 baca ni U make me cry........huhuhuhu.....

    ReplyDelete
  2. hehehe...kak nabil....umur kakak bkn 5 thn la...kakak baru je sambut brthdy 18hb april tu yang ke 4 thn...hehehe...

    ReplyDelete