glitter-graphics.com Assalamualaikum....hello...

Wednesday, May 25, 2011

well aku ada adik peranakan Pakistani , Hindustani..korang ada..xde kan :)

so what !! kalau korang xde adik macam yang aku ada no hal lah..saja je tady tue nak bagy korang jeolous..yeah , aku ngaku ada adik 3 orang muka ala-ala hindustani..walaupun xlahir sebapa & seibu ngan aku , who cares !! adik aku juga..hahahaha..

let me introduce my beloved sister & brother...muka memang xsama lah ngan aku..totally memang xsama..hahahaha..aku kulit owang albino , mereka kulit Malaysia selatan..jahat an aku..xde lah sayangku..kak baby saja je nak gurau kasar..jangan amik hati ea..:)

first nak kenalkan kat you all , adik aku budak pompuan kurus kering nie..nama dye Wan Nor Rabiatul Adawiyah binti wan Mohd Saiful..lahir 22 November 1999 , kira seumo ngan adik bongsu aku ar..bezanya adik aku lelaki..aku kenal budak nie masa kat FB..masa tue kenal dari wall cikgu dya..so bila komen ada jek muka dya keluar..so bebudak , best layan jek lah..masa kat FB budak nie degil aw , xnak add pown walaupun dah kerap kali komen ngan dye..suka budak nie sebab best nyakat dye..lastly , jadi adik , sapa sangka kan..hahahahaha..dak nie jeolous sekit kalau mummy borak lama ngan aku..besalah tue..aku pown selalu rasa gak benda sama..tanx Dear , hadir dalam hidup kak baby...appriciate sangat :)

nie lak adik lelaki..xberapa rapat ngan dye nie..alah , nama pown adik laki , kang kalau rapat sangat nanty adik nie jadi lembut lak..hahahaha..so taw sekit ja sal dak nie..nama dya Wan Mohd Fakhrul Razi bin Wan Mohd Saiful , birthday dye 23 Jun 2001..nakal ke dye..ye kot..selalu
" satay " mummy nie..dak nie suka makan , then non stop makan , peliknya badan kurus giler..hensem x adik i..hahaha..dah ada calon GF nie :)



yang nie adik bongsu , setakat nie lah..well i like call dye
" princess "..comell kan dye nie..nama adik nie Wan Norsaidatul binti Wan Mohd Saiful...dak nie lahir tahun 2003 18 Julai..anak kesayangan daddy kot , banyak cakap dak nie..non stop tue except time tido..hehehe..dak nie suka kacau aku nie , rapat sekit ngan mummy mulalah dye nak merengek sekali..haisy , naseb baik adik...



 ala muslimah kan..hehehehe..well adik sape tue..:)











main kiss lak mereka nie..wei dik !! kak baby jeolous aw ,
nak juga :(

 yang nie dah muka ala-ala rambo..ganas lah tue kononnya..kak baby xtakot kot..hehehehehe..soon kita gambar berempat lak okay !! :)




well , aku baru nak kenal ngan mereka tiga orang nie termasok nak kenal everyone sekeliling dorang..tanx sebab bagy chance sayang korang ye dik...best kenal korang..hehehe..paling best jadi sebahagian dalam family korang..i love you :)

No comments:

Post a Comment