glitter-graphics.com Assalamualaikum....hello...

Monday, May 16, 2011

selepas saya , kawan diblock !!

wei , apahal nye entry aku nie..nie kisah benar taw..al-kisahnya..lepas balik dari cuti-cuti Malaysia ke Pulau Labuan hari tue , aku on9 FB macam biasa ar..kira benda dah selalu buat , skodeng lah wall ke wall..alah , wall kawan yang selalu komen ar..so , pada saat aku menaip namanya diruangan SEARCH tue , aku terkejot..pa ke hal nya xjumpa nie..so aku pown try lagi mencari dan terus mencari..sah !! dya activate akaun..sebab aku nampak namanya dia tue jadi gelap ja..pastue xdak gambar..

aku xhirau sangat , so 3 hours later kan pada hari yang sama juga , ku contact member..suru try cari juga..si kawan pown xjumpa , confius lah juga..kenapa xjumpa kan..so menguatkan lagi keazaman , keyakinan , owh..dia XFB lagi lah tue...

selang berapa hari , call tanya lagi member..wei , koe kawan lagy ke ngan " dia " ke..pastue dia sound balik , kenapa tanya..so aku pown gitaw lah...dia XFB lagi ar..dah cari xdapat powm..si kawan hairan , tengok ada je , kawan lagi..


finally...aku dapat tahu aku kena block bila aku skodeng wall " dya " ngan member lain..hai , apa nak jadi nie..aku xwat apa-apa pown aku kena juga..manusia , kalau nak block bagitaw ar..nie takde..taw lah aku nie nakal tapi nakal aku ada akal gak..cibai tol , tapi xpew..aku ley accept lagi benda tue..yang aku bengang , pehal koe block kawan aku juga..hahahaha..xfaham aku taw..selalunya yang " dya " BLOCK tue XBF 
" dya "..kawan XBF " dya "..nie aku..atau..aku kawan ngan XBF " dya " mahupown kawan kepada 
XBF " dya " kot..hahahaha

nie masok aku sekali , member kena BLOCKing nie ada 4 orang kot..yang sorang member guna nama lama , tue pown kat FB lama juga , kedua , member yang join komen masa aku kena bagi ceramah , yang ketiga & keempat nie xtaw bila masa kena block..sedar-sedar dah kena..alahai kawan ku , sorry lah ye..sebab aku korang kena..hehehehehe

 tapi aku suka lah komen kawan aku yang kena block ..sebab kan mereka nie always support aku..pala hotak mereka memang terbaik dari ladang..hahahaha..hati manusia payah nak faham , kita fikir kita nie dah cukup faham rupanya..memang " dya " memang xboleh difahami..hahahaha...

wei , kawan , suka lah ngan ayat korang tue..
nie status kat FB :: koe add aku koe BLOCK aku..bagus !! dedikasi sangat :D ::


1 comment: